måndag 30 juli 2007

Raj raj raj. It's the soundtrack of my life.


Den första myten jag vill krossa är att jag skulle vara en trist jävel. De där reklamfilmerna, som jag förresten aldrig varit särskilt förtjust i, försöker visa mig som nån tokrolig mysfarbror. Inget kunde vara mer fel.

Det jag tycker allra bäst om är att bara lätta på slipsen och gå helt wild n crazy. En casual drop-in-salsa eller ett gäng bira med polarna är något jag aldrig bangar på. Det är faktiskt ett rätt hårt jobb att lura på folk tv-kanaler de egentligen inte vill ha och det finns ingenting bättre efter en svettig dag ute på kontoret i Sumpan än en ordentlig vardagsfylla.

Hittade en skön bild från i fredags, när jag och polarna drog till Trädgården och släppte loss. Har aldrig fattat de som beställer in en öl. Jag passar alltid på och tar in ett gäng så man slipper springa. Sen så ser man rik ut också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fuckinhell man!
Goodte see you on the webs. But whem are ya gonna drop that advert gig an get a real job?
Get yer shite toghether like.

Anonym sa...

Fan den där Robert verkar trots allt ganska trevlig. Kanske skulle skaffa sig en sån där box ändå..

Anonym sa...

Robert, du vet att vi har uppringd anslutning va? Räkningen blir inte rolig för dig sen..

Simon R sa...

Jag skrattar så jag håller på att dö!! Boxerrobert var ändå med på min svensexa, det är stort, nästan större än att gifta sig! (tack till Ellinor för tipset om sidan!)//Simon