onsdag 19 september 2007

Hon har ett sätt...

På tiden att jag berättar lite mer om tjejen jag gått och kärat ner mig i. Eller tjej och tjej. En kvinna är hon. Bra mycket äldre än de jag vanligtvis träffar och egentligen är det lite konstigt att jag fallit för henne. Hon: en obetydlig kundtjänstmedarbetare. Jag: företagets själ och ett riktigt karismamonster. Men det är väl som de säger: kärleken kanske är blind.

Hur som helst. Hon, kvinnan jag drömmer om, heter Mari. Inget störande "e" på slutet. Bara Mari. Lyckades ta en bild på henne igår. Låtsades att jag gick runt och testade min nya mobil. Här är hon:


Visst är hon underbar. Jag lyckades lukta lite på henne i hissen i måndags. Mumma.

Men nu är det ju så att jag inte har en aning om hur jag ska gå vidare med det här. Ni kanske inte kan tro det, men även löjligt framgångsrika stjärnskott som jag kan känna sig blyga och klumpiga inför någon vi verkligen är intresserade av. Så nu vänder jag mig till er, bästa bloggläsare. Ge mig tips. Hur förför jag Mari och får henne intresserad av mig också? Hjälp mig...

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh, hon gillar nog blommor! (det tror jag för att det står en bukett bredvid henne)

Anonym sa...

tulpaner, tulpaner. hon faller för tulpaner!

Unknown sa...

Skönt. Hoppas du och Mari "slår av det" i framtiden!

Anonym sa...

Shoot her up with smack when sheesasleeping!
She'll be back for more i tell ya. And if she aint, well she wusnt your type anyways wusntshe?

Anonym sa...

busta move!