torsdag 6 september 2007

Tillbaka igen


Haft rätt mycket att stå i den senaste tiden. Ledsen att jag försakat bloggandet. Ska bli ordning nu.

I helgen som var hade vi vår årliga jakthelg med mansklubben jag är medlem i. Körberg och Morberg höll låda som vanligt. Och jag som är relativt ny i klubben fick hålla mig lite i bakgrunden. Helt okej med mig. Det är ju en och annan skön skröna man får höra på de här träffarna. Mest snackade vi förstås olika sätt att döda djur, maltwhiskey och tuttar. Körberg kan det mesta om de här sakerna och även om jag väl inte är någon ängel så kan jag väl säga att jag ligger duktigt i lä.

Så mycket jakt blev det väl aldrig. Leif GW snarade visst nån gnagare och Carl Jan satte en kula i Stefan Schwartz' border collie. Annars höll vi oss mest inomhus och åt kryddstarka korvar.

Inga kommentarer: