torsdag 23 augusti 2007

Blocket-Robert

Jag har blivit helt fast i Blocketshoppande. Är inne flera gånger om dagen och kollar om det dykt upp nånting intressant eller prisvärt. Det är ju helt sjukt vilka klipp man kan göra om man ger det lite tid. Här är ett par av mina senaste fynd.


Den här soffan var ett riktigt bra kap. Fyra tusen spänn är ju som hittat. När jag handlar möbler ser jag till att det är tidlösa klassiker som man inte kan tröttna på. Finns inget bättre än att krypa ihop i en skinnsoffa och bara mysa. Vet faktiskt inte någon som tycker illa om skinn.


Ända sedan jag var liten har jag drömt om att äga en utombordare. Och när jag hittade den här godbiten för några tussingar så slog jag till direkt. Så nu är jag en stolt ägare av en femtonhästars Sail. En riktig skönhet. Kan verkligen rekommendera er som är sugna på utombordare att skaffa en likadan. Snygg i hemmet är den också. Funderar till och med på att skaffa båt nån gång.

Blir alldeles till mig när jag skriver om det här. Nu måste jag kila in på Blocket igen. Man vill ju inte missa något. Whiiiiii, vad spännande!

Inga kommentarer: