torsdag 16 augusti 2007

En ny man


Jaha. Då har jag också hakat på trenden. Folk omkring mig skaffade dem en efter en och till slut var jag tvungen att slå till jag också. Vill ju gärna tro att jag är något av en trendsetter så när någonting blir stort hos kidsen ser jag till att hänga med.

Och jag måste säga det: fan, vad jag är nöjd. Går ju att kombinera med vad som helst. Släng på dig en t-shirt: klart! Med en kavaj: funkar! Och så gillar jag plagg som går att använda både på jobbet och när man chillar med polarna. Uppklätt fast ändå ledigt på något sätt.

Ja, idag känner jag mig verkligen snygg. Till och med håret ligger där det ska. Se upp världen, här kommer Robban! Och han strålar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad hände med hemlisen?

Ollarn sa...

Den kommer!

Anonym sa...

Vad smal du är Robert! Har alltid tyckt att du ser lite småtjock ut...

Anonym sa...

hahahahahahaha